Sivut

10.2.2013

● rikae's new body.

 terve taas kaikki. (-: viime postauksesta on taas normaalisti kuukausi, ja ajattelin tänään postata rikaen pärstästä ja mollamanian paketin tulosta.

 mutta enjoy.

                  ALASTON VAROITUS !

                        
   mun sekoilut kun ootin lonjaa. :-D
                       diudau, 
       kaikki tavarat mitä tilasin molliksesta.
                               stock kropan ja obitsun vertailua.


   sahattiin siis kaulatappia lonjan kanssa monta tuntia ruokaveitsen avulla. <3 kun olin syömässä lonja sitten meni puremaan tapin lyhyemmäks, mutta se oli ihan vino ja lähettiin hakemaan hiomapaperia bilteemasta.
                                                                   meidän sotkut.
   
          no miltä rikae taas kerran näyttää ? 
                    tältä ~ uliuli


               " ihanaa että minulla on nyt parempi kroppa. "

 näihin tunnelmiin päätän tän postauksen nyt, ens postaus tulee ystävänpäivänä ja " kunnon " aloituspostaus heti seuraavan tamperemiitin jälkeen. :-)

                     joten heippa.

            
  

4 kommenttia:

  1. "kun olin syömässä lonja sitten meni puremaan tapin lyhyemmäks" aika nälkästä porukkaa. 8) + mun asento on aika hehkee tossa yhessä.

    VastaaPoista
  2. yhy. olisimpa ollut paikalla. vatsatauti </3
    btw, voitkos olla tässä joku päivä? e u e

    VastaaPoista
  3. Jeeje! Mukavaa että tyttö sai obarinsa, vihdoion... o w o
    Kunnioitusta Tinan stock peruukille!

    VastaaPoista
  4. uu, kolme kommenttia. :-D

    lonja : kylläkyllä, senkin nälkäinen otus.

    nenna : yy, olisit saanu olla mukana myös. :-(( vatsataudit häviää kohta mun puolesta koko maapallolta.

    ewe : kyllä, olihan mulla lonjan poistuttua meiltä niin kunnon party hardit. B-) KUNNIOITUSTA TINAN MAHTAVALLE STOCK PERUUKILLE halleluja

    VastaaPoista